Tropical Leaves

PALVELUT

Fysio Corner tarjoaa laadukkaita hyvinvointipalveluita yli 25 vuoden kokemuksella
Fysioterapia
Child Physiotherapy

Onko sinulla lihaskipuja, lihaskireyksiä tai päänsärkyä? Kysymyksiä omasta liikkumisesta tai sen ongelmista? Muun muassa näihin asioihin voimme yhdessä fysioterapiavastaanotolla paneutua. Voit tulla joko lääkärin lähetteellä, jolloin saat Kelakorvauksen tai ilman.

Hieronta
Back Massage

Hieronta on perinteinen, kaikenikäisille soveltuva pehmytkudoksien hoitomuoto. Se antaa hyvän olon, vähentää stressiä sekä ennaltaehkäisee erilaisia vaivoja. Hieronnalla hoidetaan erilaisia lihasjännityksiä ja lihaksistossa olevia kiputiloja manuaalisen käsittelyn eri tekniikoilla.

Vaikeavammaisten kuntoutus
Man on Walker

Fysio Corner tarjoaa vaikeavammaisten fysioterapiaa niin lapsi- kuin aikuisasiakkailekin. Taustalla voi olla muun muassa MS-tauti, Parkinson, aivo- ja selkäydinvammat tai vaikkapa lihassairaudet. Terapian tavoitteena on, että asiakas selviäisi mahdollisimman hyvin omassa arjessaan eri apuvälineiden avulla ja omia voimavaroja käyttäen. Kuntoutus on Kelan kustantamaa. Toteutetaan usein kotikäynteinä tai hoitokodissa.

Ikäihmisten kuntoutus
Kundalini Yoga Stretch Pose

Tarjoamme paketin, jossa tulemme kotiin tekemään yhdessä asiakkaan kanssa vaikuttavaa fysioterapiaa, jolla tuetaan kotona pärjäämistä (perusliikkumisen harjoittelu, lihasvoima, liikkuvuus jne.) Lisäksi kartoitetaan apuvälineiden tarvetta sekä ohjataan ja etsitään sopivia liikuntaryhmiä tai kuntoutuskursseja, Tarpeellista välineistöä otetaan mukaan. Kuntoutus toteutetaan pääsääntöisesti kotikäynteinä.